חסוך עד עשרות אלפי שקלים במשכנתא בהתייעלות הניהול הפיננסי של משפחתך

פעם לפני שנים רבות בזמן שלקחתי את המשכנתא הראשונה שלי בא אלי אדם ושאל אותי, אם אני אתן לך דרך לחסוך לך עשרות אלפי שקלים יהיה שווה לך לשלם לי כמה אלפים? התשובה שלי הייתה כן, הייה לי הרבה זמן ולמדתי בדיוק כלכלה, השיטה שלו הייתה מאוד פשוטה, הוא לא עשה את הדברים הרגילים שרובנו עושים בזמן לקיחת המשכנתא שזה שופינג בין הבנקים עד לקבלת הריבית הנמוכה ביותר והוא לא דיבר איתי על סוגי מסלולי המשכנתא שגם להם יש משמעות מאוד רבה בחיסכון הסופי של המשכנתא.

אותו אדם דיבר על נקודה אחת בלבד – שינוי הרכב ההוצאות החודשיות של אדם.

לכל אדם או משפחה יש סל הוצאות שונה שעלה סכום כסף מסוים בחודש ואצל כל משפחה הסל הזה נמצא בעלות שונה, אז איך בכל זאת שתי משפחות שמרוויחות אותו סכום כסף בחודש ויש להן אותו מספר ילדים וגרים באזורים דומים והנתונים הפיננסים שלהן מאוד דומים מוציאות סכומים אחרים כל חודש למרות שצורכות כמעט אותו סל חודשי של מוצרים?

התשובה היא פשוטה והיא ניהול פיננסי של סל ההוצאות החודשי, משפחה אחת מאוד בזבזנית או לחילופין לא יעילה ומשפחה שנייה מאוד יעילה ומודעת למחירי השוק עד רמת העגבנייה.

המעניין ששתי המשפחות צורכות אותו הדבר אך לאחת תמיד יש יותר הוצאות מהשנייה ולכן אחד הדברים החשובים ביותר שמשפחה צריכה לעשות לפני לקיחת המשכנתא היא ניתוח פרופיל ההוצאות של המשפחה ולבדוק איך אפשר לייעל אותו.

במידה ואותה משפחה תעשה זאת במקרים רבים המשפחה תמצא דרכים רבות לחיסכון בהוצאות החודשיות וכך תוכל בלי להגדיל את סך ההוצאה החודשית להרוויח במספר מקומות במשכנתא שהן :

1. אותה משפחה תוכל להוריד את תקופת החזרי המשכנתא.

2. לקבל ריביות נמוכות יותר בלקיחת המשכנתא.

3. להוריד בכל חודש סכום גבוה יותר מקרן ההלוואה של המשכנתא.ולסיכום לחסוך עד עשרות ואף מאות אלפי שקלים לאורך חיי המשכנתא.

אז לפני שאתם חותמים, עצרו לרגע ותעשו ניתוח פיננסי לכל הוצאות המשפחה והבית ורק לאחר מכן תעברו לשלב הבא של בניית תוכנית ניהול המשכנתא.

הכותב עשה כל מאמץ לשמור על דיוק הנתונים והמידע במאמר זה, אך אין הכותב אחראי בכל צורה שהיא לשימושי הקורא במידע והקורא לא יבוא אל הכותב או העורך בטענה או תביעה כלשהי.

הכותב רושם את דעתו בלבד ואין הכתוב מחליף ייעוץ מקצועי, על ידי יעוץ כלכלי או יועץ משכנתא מקצועי. 

למידע נוסף או התייעצות ראשונית ללא כל התחייבות אתם מוזמנים ליצור קשר איתנו בטלפון 03-5298779 

כל מי שלוקח היצע מהכתוב עושה זאת על דעת עצמו ולא יבוא בטענות או מענות לכותב או לעורך הפוסט ולוקח את מלוא האחריות על עצמו – ט.ל.ח.

גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן