ביטוח לאנשים שעושים רילוקיישן

רבים מאתנו שומעים על אנשים שמבצעים רילוקיישן בשל הכלכלה בארץ, בשל עבודה עם חוזה בחו"ל מטעם החברה בה הם עובדים בארץ, לימודים באוניברסיטאות בחו"ל ועוד. הרבה אנשים שרק מקבלים את ההחלטה על מעבר לחו"ל, אם לצמיתות או אם למספר שנים, עדיין אינם יודעים במה זה כרוך ולכן חשוב להיכנס לעובי הקורה, אך דבר ראשון, מומלץ להתעניין לגבי ביטוח לאנשים שעושים רילוקיישן. יש לציין כי ביטוח בריאות הינו חשוב למשפחות או יחידים העוברים לחו"ל. ראשית יש לדעת כי מי שעובר לחו"ל לכמה שנים או לצמיתות , חייב לדעת, כי ביטוח הבריאות שלו בישראל מסתיים ועליו לדאוג להמשכו במדינה שבה הוא אמור לעבור אלה וחשוב כי יכסה גם אשפוז בבי"ח.

מה כדאי לכם לדעת על ביטוחים לרילוקיישן?

יש לציין, כי שירותי הבריאות במדינות אחרות, שונים מאילו שהורגלנו אליהם ולכן יש להתאים את חבילת ביטוח לאנשים שעושים רילוקיישן, בהתאם לביטוח שהיה להם בישראל. יש לדאוג לביטוח זה עוד הרבה לפני שתעלו למטוס.  ישנו הבדל של ביטוח בריאותי בחו"ל בין המדינות השונות, למשל בארה"ב ביטוח הבריאות יהיה שונה מאשר ארצות  במערב אירופה. יש להתייעץ היטב עם סוכני הביטוח המתמחים בביטוח רפואי זה לחו"ל, משום שאם מדובר בשליחות למדינות עולם שלישי, קיימת סכנה ממשית באשפוז במרפאות מקומיות, כאשר רבים מהחולים המאושפזים, סובלים ממחלות קשות ומדבקות כגון איידס , פטיטיס או אמבולה. במקרים אלה, תצטרכו לרכוש חבילת ביטוח אשר תאפשר לכם הטסה לישראל וביצוע ניתוח {בעת הצורך}בבתי החולים בארץ.

זמן ההמתנה לניתוח במערב אירופה ארוך מן הרגיל- מה עושים?

זמני תור לניתוח ארוכים מאוד בארצות מערב אירופה ולכן כדאי לקחת זאת בחשבון   ולכן המענה הטוב ביותר הינו הטסה במועד מוקדם יותר לישראל באמצעות כיסוי ביטוח לאנשים שעושים רילוקיישן שיש להתעניין בו לפני שתחליטו איזו מהפוליסות תתאמנה לכם ביותר. חשוב לא לוותר על ביטוח זה. לעתים המעסיק ששולח לעבודה בחו"ל את עובדיו, הוא זה שידאג עבור הביטוח של עובדיו בחו"ל, אך בכל זאת, יש לוודא כי הביטוח הבריאותי יכלול כיסויים כגון: ניתוחים פרטיים,השתלות וטיפולים מיוחדים, בדיקות לנשים בהיריון, טיפולי שיניים, כיסוי תאונות אישיות וכדומה.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן