סוכן ביטוח בשרון

אנשים רבים בישראל, מבטחים את עצמם כעניין שבשגרה מפני הסיכונים השונים כגון: ביטוחי בריאות, ביטוחי רכב, ביטוחי מבנה ותכולה, ביטוחים פנסיוניים, ביטוחי חיים, ביטוחים נגד אובדן כושר עבודה ועוד. כאשר אדם מסוים, מעוניין לבטח את עצמו או את בני משפחתו באיזה שהוא סוג של ביטוח, הוא יפנה אל סוכן ביטוח בשרון, אשר יסביר לו את צרכיו וסוכן הביטוח, יכין לו פוליסת ביטוח, המתאימה לצרכי המבוטח. הסוכן עצמו, אמור לבדוק את צרכיו של המבוטח ולהתאים לו את הפוליסה הביטוחית שתתאים לו וכן, תכסה אותו מפני הסיכונים אשר אליהם הוא חשוף.

סוכן ביטוח בשרון או בכל אזור אחר בארץ, הוא למעשה שותף ברכישה ויצירת חוזה הביטוח והוא מחויב כלפי המבוטח בחובת הזהירות ממש כמו כל בעל מקצוע אחר לדוגמא, עו"ד מול לקוח.

חובת המקצועיות של סוכני הביטוחי מול המבוטחים

ישנם מקרים, שהמבוטחים עשויים לבחור בכיסוי חלקי בגלל הצורך לחסוך בהוצאות ולכן, סוכן ביטוח בשרון, יהיה חייב לתעד את ההסברים שנתן למבוטחים, כך שהוא הסביר להם את התמונה המלאה של הסיכונים שאליהם הם חשופים ואת הכיסויים שהם רכשו בפועל. השאלה היא, עד לאן מגיע תחום אחריותו של סוכן הביטוח? האם הוא רק למעשה המתווך בין המבוטח לחברת הביטוח? או שאולי הוא אחראי לעצותיו בתור יועץ ביטוח?

התשובה היא, כי חובותיו של סוכן הביטוח כלפי מבוטחיו הינן רחבות ובאות לידי משא ומתן כבר בשלב שלפני החתימה על פוליסת הביטוח. יש לציין, כי סוכן הביטוח מצד אחד, אמור לספק למובטח את פוליסת הביטוח והוא אף איש אמונו של המבוטח וכן גם נציגו, משום שהמבוטח מכיר אותו ובא במשא ומתן עמו לפני רכישת הפוליסה ולאחריה במידה ויש לו שאלות, הוא יפנה אל הסוכן.

מה כדאי לדעת לפני שבוחרים חברת ביטוח מסוימת?

ראשית, ממש כפי שאתם בוחרים בעלי מקצוע כגון רואה חשבון או עו"ד, כדאי כי תחפשו כמה שיותר פרטים על החברה שאצלה אתם מעוניינים להיות מבוטחים. כאשר לחברת ביטוח יש שם טוב, היא תחזיק צוות סוכני ביטוח מקצועיים ואמינים שמשרתים אותה שנים רבות. אם אתם מאזור השרון, כדאי כי תמצאו חברת ביטוח שתשלח לכם סוכן ביטוח בשרון, שמעניק את כל המידע המקצועי והיעיל, שיתאים לכם את פוליסת הביטוח הרצויה על פי צרכיכם, התקציב שעומד לרשותכם וכן יעניק שקיפות מלאה, לגבי הכיסויים שלהם אתם זקוקים.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן