ביטוח למטפל אלטרנטיבי

כל טיפול במערכת קלינית של מטפל-מטופל דורש הגנה. ההגנה הטובה ביותר הינה פוליסת ביטוח. בשנים האחרונות, אנו עדים לריבוי תביעות משפטיות של מטופלים כלפי מטפלים  בשל רשלנות, נזק תאונתי, נזק בשל מכשירים פגומים ועוד. ישנן תביעות שהן מופרכות אך חלקן אכן הוכח, כי הייתה רשלנות מקצועית, כאשר המטופלים נפגעו ממנה. מטפלים העוסקים בעיסוי,כדאי תמיד כי יהיה להם ביטוח למטפלים שתכלול כמה סעיפים כמו למשל:

  • ביטוח אחריות מקצועית- אשר מגנה על המטפלים מפני תביעות שונות
  • ביטוח צד ג' המגן על המטופלים  מפני נזקי תאונה
  • ביטוח כיסוי להוצאות משפטיות בהליכים פליליים גם אם המטפל יצא זכאי
  • ביטוח אחריות מוצר שמגן על המטפלים מפני מוצר פגום

כאשר ישנם 4 רכיבים אלה, המטפל יכול להיות רגוע ושקט. יש לציין כי גם מטפלים וותיקים ומנוסים, אשר שמם הולך לפניהם, עשויים להיתבע ע"י מטופליהם.  קיימות לא מעט פוליסות של ביטוח למטפלים ויש למצוא את אלה המכילות את כל הכיסויים.

בדקו אם גובה הכיסוי  בפוליסה יספיק

ייתכן וחברות הביטוח השונות, תצענה לכם ביטוח למטפלים כאשר סכום ההשתתפות העצמית, יהיה גבוה במיוחד. ישנן פוליסות שפשוט אינן מתאימות לאופי העיסוק של המבוטח. דאגו כי לא יהיו "חורים" בפוליסה שתרכשו. אם אתם מטפלים העוסקים בעיסוי, דאגו כי יהיה כיסוי  בגין הטרדה מינית, היות וישנן פוליסות ביטוח שאינן מכסות סעיף זה שהוא די נפוץ וחשוף לתביעות משפטיות של מטופלים.

בעבר מטופלים לא היו מגישים תביעות נגד מטפלים אם בגלל קשר אישי או בשל חוסר ידע, אך היום, תביעות מסוג זה, כבר מציפות את ביהמ"ש. שני המרכיבים החשובים בפוליסת ביטוח למטפלים הינם: עלות הגנת עו"ד, סכום הפיצוי אם ייפסק לחבות הנתבע.

אצל מי לרכוש פוליסת ביטוח עבור מטפלים?

כדאי למצוא חברת ביטוח, המתמחה בפוליסת ביטוח המיועדת למטפלים, כך שתהיוו בטוחים כי החברה מתמחה בתחום זה ואף יודעת להתאים על פי המקצוע של המטפל, את הפוליסה המתאימה ביותר. יש לקבוע פגישה עם סוכן הביטוח ולהכין רשימה של שאלות שתהיו מעוניינים לשאול, כך שיהיה לכם יותר  מברור, מה הפוליסה מכסה.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן