ביטוחי תכולה

לבטח שמעתם על פריצות שמתרבות באזור בו אתם גרים ומתחילים לחשוש שאולי אתם תהיו הבאים בתור. תוכלו להסיר דאגה מלבכם, אם תבצעו באמצעות חברת ביטוח אמינה ומוכרת, ביטוח תכולה. למעשה זהו חלק של ביטוח דירה והוא נחשב לאחד מהביטוחים הנפוצים. בביתנו קיימים חפצים ומוצרים שונים שהם יקרי ערך כגון ריהוט יקר, מוצרי חשמל, תכשיטים ועוד. לא כדאי כי תתחילו לקוות ולהאמין, כי זה לא יקרה לכם. לא ניתן להתעלם מפריצות או נזקים בדירתכם הקשורים לרכוש אבל בהחלט כן ניתן להיערך מראש לתרחישים השונים שהם בלתי צפויים אם בביתכם או אם במשרד שלכם.

מהו למעשה ביטוח תכולה?

יש לדעת , כי ביטוח תכולה הוא חלק בלתי נפרד מביטוח הדירה וביטוח זה בעצם, נחלק לשני סעיפים:

  • ביטוח מבנה- מה שמבטיח פיצוי אם נגרמים נזקים לאלמנטים הקבועים אשר שייכים למבנה הבית כמו למשל: נזקים בצנרת, בחשמל, לקירות הבית, חלונות או תקרה וכדומה.
  • פיצוי לתכולה של הנכס במידה ונגרמה לה נזק אם לריהוט הבית, נזק למוצרי החשמל ועד. ניתן  להרחיב את הביטוח הבסיסי של התכולה, כך שיתאים לצרכים.

כיצד חברת הביטוח קובעת את גובה הפיצוי?

אחת מהשאלות הנפוצות בקרב אנשים שמעוניים לבצע ביטוח תכולה , הינה :"כיצד חברת הביטוח קובעת את גובה הפיצוי?" התשובה היא די פשוטה, כאשר מחליטים על ביטוח זה, שמאי מטעם חברת הביטוח יגיע אל ביתכם ויעריך באמצעות הידע הרב והניסיון שלו בתחום, את שווי הפריטים השונים הנמצאים בנכס. במידה ונגרם נזק לתכולה, שמאי של חברת הביטוח יגיע שוב ובודק את מקור הנזקים שנגרמו. לאחר שסקר את החפצים שניזוקו, השמאי יבקש להצהיר על כל פריט בהתאם לנזק שנגרם להם. בתום הערכה זו ימסור השמאי את הממצאים שלו לחברת הביטוח והיא זו שתיידע את המבוטח, לגבי גובה הפיצוי המגיע לו.

גובה הפוליסה לביטוח תכולה- כיצד היא נקבעת?

יש לדעת, כי שווי הרכוש, הוא זה שיקבע את גובה הפוליסה, אך ישנם עוד מרכיבים כגון: מיקום הדירה, אם הנכס  שלכם נצא באזור שהוא מועד לפורענות וחשוף יותר מהרגיל לפריצה, גובה הפוליסה עבור ביטוח תכולה תעלה בהתאם. בביטוח של בתים פרטיים, הפוליסה תהיה יקרה יותר, היות והפורצים אוהבים בתי קרקע,ווילות  כי נוח להם יותר לפרוץ אליהם.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן