מה זה ביטוח נסיעות?

מי שמעוניין  בביטוח נסיעות, חייב לדעת כי מדובר על כיסוי רפואי לאלה המתכוננים לנסוע לחו"ל. לרוב, מדובר על טיפולים רפואיים כגון אשפוז,בדיקות רפואיות, תרופות, אובדן של חפצים או דברים יקרי ערך, גניבות וכדומה. אבל למעשה האם אתם יודעים מה זה ביטוח נסיעות? , מה הוא כולל? האם קיימות הרחבות? ואם כן מהן?. קיומן של פוליסות ביטוח רבות שהן רחבות, עשויות לבלבל לא מעט אנשים, במיוחד לאלה שאינם בקיאים בנושאי הביטוח ובכ, הבחירה פשוט הופכת להיות קשה יותר.

יש לדעת, כי תנאי  המינימום המחייבים על פי חוק, אינם כוללים מגבלות של סכומי ביטוח ולכן, כל חברות הביטוח יכולות לקבוע לעצמן גבולות אחריות שונים לכל מרה כאשר גבולות אלה למעשה משתנים על פי פוליסות הביטוח. ישנן סעיפים שונים ומחירים של פוליסות התלויות למשל בגילו של המבוטח, מצבו הרפואי וכדומה. יש להתייעץ עם סוכן ביטוח אשר יגדיר עבורכם מה זה ביטוח נסיעות וכן, יוכל לייעץ לכם לגבי הפוליסה המכסה ביותר, כך שתוכלו להיות שקטים שהנכם מכוסים.

לכמה זמן תקף ביטוח נסיעת לחו"ל?

יש לציין כי ביטוח נסיעות לחו"ל אינו עולה על 6 חודשים עבור נסיעה אחת. אנשים אשר נוסעים לתקופות ארוכות יותר לחו"ל עליהם לרכוש ביטוח רפואי במדינה שבה הם שוהים, אך הפוליסה אינה מספקת שירותי ביטוח רפואי כגון קופות חולים. חשוב לדעת, כי ביטוח רגיל אינו כולל החמרת מצב בריאותי של המבוטח, אך ניתן לרכוש את ההרחבה מחברת הביטוח, תמורת תשלום נוסף. רבים אינם יודעים מה זה ביטוח נסיעות עד שהם מתחילים לברר לעומק ובדרך זו, יכולים לדעת לאיזה תקופה יש לרכוש את הביטוח ואיזה סוג של פוליסה תתאים להם.

בדקו לעומק מה כולל ביטוח הנסיעות שלכם לחו"ל

ישנם אנשים שמחזיקים בכרטיסי אשראי, כאשר חברת האשראי מציעה להם ביטוח נסיעות לחו"ל. יש לדעת מה הוא כולל, כי ברוב המקרים הוא אינו מכסה את הכיסויים המהותיים שפוליסת ביטוח מטעם חברת הביטוח תכסה עבורם. זו הסיבה  שאנשים אינם יודעים בדיוק  מה זה ביטוח נסיעות ובמקרים רבים הם סומכים על הביטוח של חברת האשראי וברגע האמת הם מגלים כי הם אינם מכוסים במקרים שונים כגון אשפוז, בדיקות, גניבות בסכום גבוה יותר ממה שחשבו וכן הלאה.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן