ביטוח למטפל אלטרנטיבי

מטפלים רבים  יודעים, כי הם עשויים להיות חשופים בפני תביעות משפטיות רבות, מצד מטופליהם. הסיבה העיקרית לרכישת הביטוח עבור מטפלים, הינה השקט הנפשי שהיא מקנה למטפלים. ראשית, כדאי לוודא, כי לפוליסה לא יהיו חורים ביטוחיים. יש להתייעץ היטב עם סוכן ביטוח למטפלים, אשר ידאג, כי המטפלים יהיו מכוסים בצד ג' שמגן עליהם מפני נזק למטופל כתוצאה מתאונה. הכיסוי הנוסף הינו ביטוח אחריות למוצר פגום, כאשר ביטוח זה מגן על המטפלים מנזק כתוצאה משימוש במוצר פגום. ביטוח זה, מכסה גם עבור הוצאות משפטיות בהליכים פליליים במידה והמטפל ייצא זכאי. יש לדעת, כי ללא ארבעת הרכיבים הללו בפוליסת הביטוח, המטפל יהיה חשוף לתביעה אישית למרות שהוא רכש פוליסה, אך לא ידע למעשה מפני מה הוא מכוסה.

פוליסת ביטוח מטפלים שמכסה את העבר והעתיד

מומלץ, לשאול את סוכן ביטוח למטפלים אם הכיסוי של הפוליסה, תוכל לכסות טיפולים מהשנים הקודמות וכן, שבע שנים בעתיד וכן, פיצוי על נזק תוצאתי. יש לבטח מטופלים העוסקים בעיסוי, בגין הטרדה מינית, כך שפוליסת ביטוח זו, תגן עליהם מתביעות אלה. יש לבדוק היטב את הפוליסה ולהיזהר מחריגות, יש לבדוק בנוסף כך שתהיו בטוחים יותר, לגבי ההגבלות של מספר הטיפולים החודשיים.  מטפלים שונים שיש להם ביטוח אחריות מקצועית, נתפסים בעיני מטופליהם, כמעוגנים ומסודרים בחוק, מה שיעיד על מידת האחריות של המטפל, כלפי מטופליו. המטופלים יודעים, כי כאשר למטפל יש פוליסת ביטוח מקצועית, הם אינם תלויים במצבו הכלכלי של המטפל, כי אם חברות הביטוח, ן אלה שתשלמנה את הנזק, במידה והוא יהיה קיים.

נקודות חשובות שיש לשים לב אליהן לפני רכישת ביטוח למטפלים

אם יש לכם סוכן ביטוח למטפלים, הוא לבטח ישים לב לנקודות חשובות, כגון פוליסה של חברת ביטוח חוקית ולא פוליסה של חברת ביטוח שאינה מוכרת. יש לשים לב, כי ישנם סוגים שונים של  ביטוחי אחריות מקצועית ולכן, חשוב לוודא כי יש לחתום על פוליסה המתאימה לתחומיו של המטפל ברפואה משלימה ולא לקהל יעד אחר.

לבטח, לפני שתרכשו פוליסת ביטוח מקצועית עבור מטפלים, סוכן ביטוח למטפלים ישאל אתכם שאלות מקצועיות שונות לגבי התחום בו אתם עוסקים ועל פי נתונים חשובים אלה, הוא יתאים עבורכם את פוליסת הביטוח המתאימה לכם ביותר שתכסה אתכם היטב , על כל צרה שלא תהיה.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן