ביטוח בריאות פרטי

בריאותו של האדם, מהווה ערך עליון והיא חשובה מעל לכל דבר. על מנת לדאוג לכל הכיסויים הבריאותיים, יש לבטח את עצמכם באופן כזה שתהיו מכוסים על כל צרה שלא תבוא. בני משפחה רבים, מעוניינים בכיסויים בריאותיים, הכוללים השתלות בחו"ל, רופאים מומחים, תרופות שאינן כלולות בסל התרופות וכן, ביטוח סיעודי. ניתן לברר לגבי ביטוחי בריאות בחברות הביטוח השונות ולערוך השוואות, הן של מחיר הפוליסה, הן של הכיסויים עצמם, בכדי לבחור נכון ובאופן ושכל, את הביטוח הבריאותי שיכסה אתכם ואת בני משפחתכם.

כאשר תבצעו ביטוחי בריאות פרטיים, לא תסכנו יותר את חייכם ואת חיי הקרובים לכם ביותר. כאשר ישנם טיפולים שונים במסגרת הבריאות הממלכתית, כאשר אין מספיק כסף המטופל ייאלץ להסתפק בשיטות הרפואה הישנות יותר, מה שעשוי לסכן את חייו.

הרפואה הציבורית מוגבלת במתן שירותיה- מה עושים?

הרפואה הציבורית מוגבלת מאוד במתן שירותיה, היות והיא קורת תחת עול של הרבה מאוד מבוטחים והוצאות כספיות גדולות מאוד, כאש יש לטפל בכל כך הרבה חולים. זו הסיבה, כי יש לרכוש את הפוליסות השונות של ביטוחי בריאות, בכדי להיות מכוסים ולא לסמוך על קופות החולים השונות הקשורות למערכת הבריאות הממלכתית. את פוליסת הבריאות הפרטית, מומלץ לרכוש גם לילדים וגם עבור מבוגרים.

יש לוודא, כי פוליסת ביטוחי בריאות תכלול את הכיסויים הבאים:

  • תרופות שאינן כלולות בסל הבריאות הממלכתי
  • כיסוי לביצוע השתלות בארץ ובחו"ל
  • כיסוי מלא של ניתוחים פרטיים בארץ ובחו"ל
  • כיסוי של טיפולים מיוחדים אם באר ואם מחוצה לה
  • כיסוי עלויות רפואיות כגון ייעוץ עם רופא מומחה
  • ביטוח מחלות קשות וביטוח סיעודי

מהיום גם לכם מגיע שירותים רפואיים מתקדמים

מרבית האזרחים בארץ, בוחרים לרכוש שירותי בריאות נוספים {שב"ן}, באמצעות ביטוחי בריאות פרטיים, אך כדאי לבדוק כי לא קיים כפל מביטוחים קודמים, לפני שתחליטו על הביטוח הבריאותי הפרטי אשר יתאים לכם ולבני משפחתכם. לפני שתחליטו על תכנית של ביטוח בריאות, יש לערוך סקר שוק מקיף ולמצוא חברת ביטוח המתמחה בנושא הבריאות.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן