ביטוחי חיים למשכנתא

כאשר רוכשים נכס ונוטלים משכנתא עבורו, יש לבטח אותו עם ביטוחי חיים למשכנתא. הבנק מעוניין להבטיח את עצמו במידה וחלילה רוכש הנכס או בן\בת זוגו חלילה ילכו לעולמם בשל מחלה, תאונה וכדומה, חברת הביטוח, היא זו שתיקח על עצמה את שאר תשלומי המשכנתא. בדרך זו, נמנעת פגיעה כלכלית משמעותית לבנק שעשוי להפסיד סכומים נכבדים של כסף כאשר המשכנתא תוחזר לו. יש לציין, כי הכיסוי הכספי, יינתן לסכום כסף מקסימאלי שיוגדר בתנאי הפוליסה. סכום כספי זה, יהיה גבוה מאשר גובה יתרת תשלומי המשכנתא לבנק, כך שיתרת הסכום תועבר למוטבי המנוח.

מפוליסה זו, ניתן להסיק כי ביטוחי חיים למשכנתא, הינם ביטוח "ריסק" כך שמדובר למעשה, בביטוח הזול ביותר בפוליסה מסוג ריסק. כמו שאר הסוגים של ביטוחי חיים, ככל שרמת סיכון שהתרחיש החמור שתואר לעיל יתגשם גבוה יותר, כך מחיר הפרמיה החודשית יעלה ולפעמים אף באופן משמעותי. לדוגמא, אנשים אשר הם מבוגרים, חולים במחלות כרוניות, עובדים במקצוע המהווה סיכון לבריאותם, ישלמו יותר עבור פוליסה למשכנתא והסיבות כמובן ידועות.

מה גובה הפוליסה של ביטוח החיים למשכנתא?

הגובה של פוליסת ביטוחי חיים למשכנתא יהיה כסכום ההלוואה בנקודת הזמן שהיא ממושת אל סכומים אלה, יש להוסיף ריבית והצמדה על פי ההסכם של הביטוח. ישנה אפשרות נוספת כמו, בחירה בתשלום של פרמיה קבועה לכל אורך תקופת הביטוח שהשיעור שלה היא כגובה הנכס.

ישנה הרחבה בביטוח המשכנתא, כמו למשל מקרים שונים שאינם בהכרח מוות. אובדן כושר עבודה הוא רק חלק מהדוגמאות המוכרות ביותר והן אינן מייקרות את המחיר של ביטוחי חיים למשכנתא יתר על המידה והרחבה זו, עשויה להשתלם מאוד, היות אף אחד מאתנו אינו יודע מה יילד יום וכדאי להיות מכוסים על כל צרה שלא תבוא.

בירור הסכומים שיש לשלם בכל חודש על ביטוחי המשכנתא

יש לברר בקרב כמה חברות ביטוח, מה התשלום החודשי על ביטוח המשכנתא, היות והיום קיימת תחרות רבה בין חברות הביטוח, מה שעשוי להיות לטובתכם. אנשים רבים יודעים היום שלא כדאי לבצע ביטוח משכנתא מהבנק שבו הם לוו את המשכנתא, כי אם חברות הביטוח זולות יותר, אך גם זה שווה סקר שוק.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן