ביטוחים לעולים חדשים

עולים חדשים המגיעים לישראל, יצטרכו להמתין תקופה, בכדי לקבל ביטוח רפואי ממלכתי מטעם קופות החולים. קופות החולים, בודקים תחילה את מצבם הרפואי, גילם, מחלות כרוניות ומחליטות אם הן מבטחות ולאילו כיסוי ניתן לשייך אותם. מדובר על תקופת המתנה המוגדרת בחוק, אך מה עושים אם אין כיסוי רפואי בזמן הזה? משפחות שלמות ממתינות ולכן עליהן לבצע ביטוחים לעולים חדשים, כך שאפילו אם מדובר לתקופה של מספר חודשים, העולים ובני משפחתם יהיו מכוסים על כל צרה שלא תהיה.

גם כל אזרח ישראלי אשר גר בחו"ל במשך תקופה של לפחות שנתיים, נחשב לתושב חוץ ולכן נשללת ממנו הזכות לקבלת טיפולים רפואיים, במידה החליט לחזור לארץ. מדובר על תקופה של לפחות חודשיים ובתקופה זו, עשויים להיות מקרם שונים של מחלות, פציעה חלילה, תאונות ועוד. העולים מודעים לכך באמצעות הסוכנים של הסוכנות היהודית הדואגים להעברת מידע יעיל עוד לפני שהם עולים לארץ ולכן, מציעים להם לבצע פוליסת ביטוחים לעולים חדשים או לישראלים שנחשבים לתושבים חוזרים.

ביטוחים לעולים חדשים בגיל הזקנה

ישנם בישראל הרבה עולים חדשים שהם קשישים וחייבים בביטוח רפואי עם כל הכיסויים. קופות החולים, אינן מספקות לקשישים את כל הכיסויים ולכן, כדאי לבצע ביטוחים לעולים חדשים הנמצאים במצבים דומים, במיוחד אם העולים הללו, לא צברו בחו"ל זכויות פנסיה או שנמצאים במצב כלכלי קשה, כך שהברירה היחידה העומדת בפניהם, הינה תשלום חודשי של ביטוח רפואי פרטי, כך של]פחות הם יהיו שקטים בעת זקנתם כי הביטוח הרפואי יכסה עבורם את הטיפולים החשובים שעליהם לקבל בעת זקנתם.

גם אם אתם עולים חדשים ויש לכם ביטוח רפואי ממלכתי- מומלץ לרכוש פוליסת ביטוח מושלמת

יש לציין, כי קופות החולים, מציעות טיפולים ובדיקות, אך לפעמים יש להמתין זמן ארוך בתור למומחה, ניתוח, הביטוח אינו מכסה השתלות , בדיקות מסוימות שיש לבצע בדחיפות ועוד תמיד מומלץ לכל אזרח ולא רק לעולים חדשים, לרכוש ביטוח רפואי פרטי אשר יכסה את כל החסר ואז תהיו בטוחים כי אתם מכוסים באופן מושלם.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן