ביטוחי אובדן כושר עבודה

אף אחד מאתנו, אינו מעוניין הגיע ליום אשר יכולת ההשתכרות שלו נעלמת, אך רבים לצערנו מתמודדים עם מצב זה מדי יום. אם חלילה תאבדו את כושר העבודה שלכם, החיים ישתנו מן הקצה אל הקצה, גם אם מדובר על מצב זמני. מדובר על תקופה ארוכה ללא הכנסה. למרות שרובנו נמנעים מלחשוב על מצב כזה שבו לא נוכל לעבוד ולהשתכר, לפרנס את המשפחה ולשלם תשלומים שוטפים על הוצאות הבית, כדאי כי נבטח את עצמנו באמצעות ביטוחי אובדן כושר עבודה. קיימים ביטוחי מנהלים הכוללים סעיף זה, אך גם ביטוח חיים קיים סעיף זה ולכן כדאי כי תבררו מה מכסה לכם הביטוח או כמה פוליסות שרכשתם במקביל שעשויים לכלול גם את סעיף אובדן כושר העבודה.

שאלו את כל השאלות הרלבנטיות לגבי ביטוח אובדן כושר עבודה

אם החלטתם לרכוש פוליסת ביטוחי אובדן כושר עבודה, יש לשאול באיזה מצב הביטוח לא יכסה סעיף זה, מה העלויות החודשיות של הפוליסה, ולברר היטב מה כתוב בפוליסה והכוונה היא אל "האותיות הקטנות". יש לבדוק בנוסף, מהי תקופת ההמתנה במידה וישנה תביעה, מה תקופת תשלום הפיצוי ומה המגבלות של הפיצוי החודשי. חשוב, לא להמתין למצב אשר בו תמצאו עצמכם ללא כיסוי ביטוחי במצב זה. כדאי אפילו למהר ולהשקיע אפילו סכומים קטנים שנדרשים לצרכי ביטוח זה ואז תוכלו להיות שקטים יותר.

כאשר אדם רוכש פוליסת ביטוחי אובדן כושר עבודה, הוא מצהיר לחברת הביטוח על גובה משכורתו ועל פי הצהרה זו, חברת הביטוח, תחשב את גובה הפיצוי ואת הפרמיה החודשית שהמבוטח ישלם. גובה הפיצוי לא יעלה על 75% וזאת על פי הוראת הפיקוח המתבססת על ההנחה, שלאדם שיקבל את השכר המלא, לא תהיה לו מוטיבציה לחזור לעבודה והוא יעשה את כל שביכולתו, על מנת שיכירו באובדן כושר עבודתו שלא  השתנה.

הפרמיה החודשית של פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה משתנה עם הגיל

כאשר מבוטחים מעוניינים לרכוש ביטוחי אובדן כושר עבודה, באמצעות סוכני הביטוח, המבוטחים יערכו את פוליסת הביטוח ישירות מול חברת הביטוח וישלמו בכל חודש בפרמיה שתהיה קבועה או משתנה עם הגיל. בפוליסה זו, קיימת תקופת המתנה, כאשר היא כוללת כיסוי מותאם למבוטחים, ללא קיזוז מול המוסד לביטוח לאומי. פוליסה זו למעשה, תכיל הגדרה עיסוקית, על פי בחירתם של המבוטחים, כאשר היא למעשה תכלול הגדרה ספציפית למקצוע, לאופן העבודה ולמקצועם של המבוטחים.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן