סוכן ביטוח אמין

לא אחת שאלתם את עצמכם, לשם אתם זקוקים לסוכן ביטוח? מדוע אינכם למעשה, יכולים להתנהל בכוחות עצמכם מול חברות הביטוח? התשובה היא שלכל אחד יש את ההתמחות שלו ואת המקצוע שאותו הוא למד. למשל אם בזמן תביעה, לא תוכלו להתמודד לבד מול חברת הביטוח ולשם כך אתם זקוקים כי ילווה אתכם סוכן ביטוח אמין. לא פעם, התביעות שהוגשו ע"י המבוטחים, נדחו ע"י חברות הביטוח בשל חוסר תשומת לב וכן, פזיזותו של המבטח. לעיתים, מילה קטנה או משפט אחד של סוכן הביטוח כאשר היו חסרים בטופס מילוי התביעה, עשויה להציל את כל המצב ולהפוך את הקערה על פיה.

חוסר בניירת? סחבת? עם סוכן ביטוח ישר ואמין זה לא יקרה לכם

יש לדעת, כי חוסר בניירת עשוי לגרור סחבת בתהליך התביעה ואף יגרום בכעס מצד המבוטח, כאשר הוא אינו מבין מה חברת הביטוח דורשת ממנו. גורמים אלה, עשויים לגרום לכעס רב ותסכול מצד המבוטח ומיותר לציין, כי מבוטח בזמן תביעה, זקוק מאוד לכספי הביטוח.סוכן ביטוח אמין, יודע כי על מנת שלקוחותיו יהיו מרוצים מהשירות שהוא מעניק, הם אף ימליצו עליו באוזני חבריהם וקרוביהם.

לסוכני הביטוח, יש מילה חזקה מול חברות הביטוח ולעיתים גם כוח כלכלי. סוכן הביטוח, אף יכול לרכך את החלטותיה של חברת הביטוח ולאזן בין כוחה הכלכלי של חברת הביטוח לבין צרכיו של המבוטח. יש לדעת, כי חילוקי הדעות הקשים, נעשים , כאשר חוזה הביטוח, נעשה ללא מעורבותו של סוכן ביטוח אמין. במקרים רבים, חברות ביטוח תטענה, כי אין כיסוי מתאים לביטוח, סכומי הביטוח לא היו נכונים, או שהתיאור של הרכוש שבוטח באמצעותן, אינו תואם את הפוליסה.   אם הביטוח היה נעשה ע"י סוכן ביטוח, טענות אלה היו נמנעות מראש.

סוכן הביטוח- החבר הנאמן ביותר של המבוטח…

מבטחים שמסתייעים ומלווים בסוכן ביטוח מזה שנים, ידעו להעיד, כי סוכן ביטוח אמין, יודע לבחור נכון את הביטוחים השונים עבור לקוחותיו, לקבוע את הסכומים, לטפל בחידושי הפוליסה  ולטפל נכון ברכוש באופן כזה שיתאים לתנאי הפוליסה וכן, יבצע את ההגנות הנדרשות עבור לקוחותיו

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן