ביטוחים לנסיעות לחוץ לארץ – כל המידע

בתקופת  האביב והקיץ, רבים  מאתנו נוסעים לחופשה לחו"ל, אנו שמחים  לארוז ואורזים את הדברים החשובים לנו לטיול אבל חשוב כי יהיה לנו ביטוח שנוכל לנסוע  בראש שקט, כזה שיכסה לנו הוצאות רפואיות אם חלילה ניפצע או נחלה. ישנם סוגי ביטוח שאינם מכסים הכול ולכן, יש למצוא ביטוחים לנסיעות לחוץ לארץ שיכסו לנו כמה שיותר, גם אם זו נסיעה קצרה או נסיעה ארוכה יותר. ישנן פוליסות חינמיות בשוק באמצעות כרטיס האשראי שאינם מספקים את סכומי הביטוח המתאימים ואז, עשוי לקרות מצב , אשר בו תצטרכו לשלם מכיסכם עשרות אלפי דולרים על אשפוז.

במידה ותבקשו מחברת האשראי להרחיב את הפוליסה, המחיר יהיה יקר ולא משתלם.  אם כבר בחרתם פוליסת ביטוחים לנסיעות לחוץ לארץ, יש להרחיב את הפוליסה על פי הצרכים של כל אחד ולאופי הטיול שאתם מתכננים כמו: ספורט אתגרי,  רפטינג, רכיבת אופניים,  כאשר הפוליסה תכלול חילוץ והטסה רפואית לארץ.

מה לא מכסה פוליסת נסיעות לחו"ל?

יש לציין, כי ביטוחים לנסיעות לחוץ לארץ,  אינה מכסה חפצים שנגנבו או אבדו כגון: תכשיטים, מצלמות, מחשב נייד, אייפד ועוד. יש לדעת, כי בין 30%-50% מהנוסעים לחו"ל נפצעים או חולים במהלך הטיול שלהם. כאשר תמצאו פוליסה מתאימה לביטוח לנוסעים לחו"ל,  כדאי כי תמצאו פוליסה שתשלם עבורכם את התשלום  במזומן שידרוש בית החולים במידה ומדובר על אשפוז בחו"ל. מי שסובל מבעיה רפואית קיימת  כגון: לחץ דם, כולסטרול, כדאי לכם לדעת, כי פוליסת הביטוח לחו"ל , אינה כוללת החמרת מצב ויש לממן את העלויות הללו מכיסכם.

עוד פרטים שיש לדעת לגבי פוליסת נוסעים לחו"ל

אם אתם מחפשים ביטוחים לנסיעות לחוץ לארץ, יש לבדוק אם חלה מגבלה כלשהי לכיסוי ההוצאות הרפואיות. יש לוודא בנוסף, כי גם פינוי חירום וטיפול נפרד מהכיסוי הרפואי שלכם, כמו חלילה בפציעה בשטח, כך שתוודאו כי הביטוח יכלול פינוי וחילוץ עד לבית החולים. יש לציין כי פוליסת ביטוח טובה לנוסעים לחו"ל אמורה גם לכסות את ההטסה מבית החולים וחזרה לישראל, אם יש צורך בכך.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן