ביטוח בריאות לתושב חוזר

ישראלים ששהו בחו"ל מעל לשנתיים,לאחר שיחזרו לארץ, הם עשויים למצוא עצמם ללא ביטוח בריאות למשך כחצי שנה. אמנם זה עשוי להיות אפילו מפחיד להישאר ללא ביטוח בריאות, במיוחד כאשר מדובר על משפחה עם ילדים, אך ישנו פתרון כמו  ביטוח פרטי המכסה את כל הכיסויים הבריאותיים , אפילו כאלה שהביטוח הבריאותי הממלכתי אינו מכסה. זהו למעשה ביטוח בריאות לתושב חוזר אשר ישנם כאלה שממשיכים להיות מבוטחים בו, גם לאחר סיום תקופת ההמתנה וההרשמה לביטוח בריאות ממלכתי, באחת מכל קופות החולים בישראל.

ראשית עם הנחיתה בארץ, כל תושב חוזר, חייב יהיה לדווח לביטוח הלאומי על חזרתו לארץ ולהסדיר את מעמדו כתושב ישראלי. יש כאלה שיעדיפו להמיר את תקופת ההמתנה בת חצי שנה ויותר{תלוי כמה זמן שהה התושב הישראלי בחו"ל} בכסף ויש שיעדיפו לרכוש  ביטוח בריאות לתושב חוזר, מה שיעלה להם הרבה פחות. כדאי להתעניין בחברות הביטוח לגבי הביטוח הרפואי שיכסה את התושבים החוזרים ולבצע סקר שוק מעמיק, אשר ייתן להם בסופו של דבר את האינדיקציה הנכונה, הן לגבי הביטוחים ובן לגבי מחירן של הפוליסות.

גם אם יש לכם ביטוח בריאות ממלכתי, כדאי לבטח את עצמכם בביטוח רפואי מקיף

למרות שישנם ביטוחים ממלכתיים בקופות החולים השונות ניתן לרכוש בטוח מושלם, עדיין יש הרבה "לוקה בחסר". הכוונה היא לזמני ההמתנה לניתוחים מורכבים בחו"ל, להשתלות ועוד קטסטרופות רפואיות שניתן יהיה למנוע אותן, באמצעות רכישת פוליסת ביטוח בריאות לתושב חוזר. רבים אינם מודעים לעובדה, כי גם בזמן שהותם בחו"ל הם יהיו חייבים לשלם את דמי הביטוח הלאומי, גם אם הם שוהים שנים רבות בחו"ל על מנת שזכויותיהן לא תישללנה מהם וכאשר הם מגיעים לארץ, הם נאלצים לדעת, כי חובם לביטוח הלאומי עשוי לעבור את עשרת אלפים שקל ויותר והם לא יוכלו לקבל שירותים רפואיים ממלכתיים כגון אשפוז, בדיקות, ניתוחים ועוד.

גם תושבים קבועים בישראל רכשים פוליסת ביטוח בריאות פרטי

אם חושבים חוזרים ידעו כי רבים מתושבי ישראל למרות שהם מבוטחים בביטוח רפואי ממלכתי, הם גם רוכשים פוליסת ביטוח פרטית, זו תהיה עבורם חצי נחמה. כך שרכישת ביטוח בריאות לתושב חוזר תקנה להם את השקט הנפשי, שהם מכוסים בכיסויי בריאות אפילו הרבה מעבר לכיסוי הבריאותי הממלכתי.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן