ביטוח דירה

דירה הינה הנכס היקר ביותר שאדם רוכש בחייו. אם כל זאת, רק 50% מבעלי הדירות דואגים לביטוח דירה. המספרים הנמוכים של ביטוחי הדירות מטרידים מעט, היות ורוב המבוטחים מבטחים את דירתם בביטוח המבנה, כחלק מתנאי הבנק לקבלת המשכנתא. יש לוודא, כי הדירה תהיה כבר מבוטחת עם העברת הבעלות על שמכם, גם אם היא עדיין לא אוכלסה על ידכם. סוכן ביטוח לדירה חדשה יסביר לכם, כי לא ניתן יהיה לבטח את דירתכם, אם עדיין לא אושרה באמצעות טופס 4. כדאי להתייעץ עם סוכן הביטוח שלכם.

יש לדעת, כי חשיבות של ביטוח הדירה הינה קריטית, למשל, אם חלילה ישנם אסונות כגון שריפות ושיטפונות. מיקומה הגיאוגרפי של ישראל, בדיוק על קו שבר סורי אפריקאי, גורם לכל בעלי הנכסים, להיות בסכנה בשל רעידות האדמה שעשויות לפקוד את ישראל. סוכן ביטוח לדירה חדשה, יראה לכם כי בפוליסה ישנו סעיף שמבטח נגד אסונות טבע, אשר בכללותן מוזכרת גם רעידת אדמה.

מדינת ישראל אינה מכסה על אסונות טבע

על כל תושב ישראלי שיש בבעלותו דירה חדשה או ישנה, יש לדעת, כי מדינת ישראל, אינה מבטחת מפני רעידות אדמה, ולכן אנשים אינם יודעים פרט מהותי זה, כך שאם חלילה תפרוץ רעידת אדמה, רבים אינם מכוסים ועשויים ביום אחד, לאבד את רכושם. זה מה שיציין באוזניכם סוכן ביטוח לדירה  חדשה, כאשר תתעניינו בביטוח מבנה או ביטוח עם  פוליסת הרחבה.

פרטים שעל סוכן הביטוח לברר לפני רכישת הפוליסה באמצעות הלקוח

לפני רכישת ביטוח, מומלץ לבדוק את גודל המבנה הכולל גם מרפסות וכין לחשב סכום בסיסי התחלתי של שיווי התכולה כגון ריהוט ומוצרי חשמל, ביגוד, תכשיטים ודברי ערך. חברת הביטוח, אמורה להנפיק פוליסה שתאפשר בעת הצורך, לשקם את הנזקים בתמורה להשתתפות העצמית. יש לדעת, כי פוליסה תקנית, אינה מכסה נזקי טרור ומלחמה ולכן, המדינה היא זו שמכסה את הנזק באמצעות מס רכוש. תוכלו לרכוש בפוליסות ביטול חריג טרור או מלחמה ולקבל כיסוי מחברת הביטוח עבור נזקים מסוג זה.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן