צד ג – למה חשוב להוסיף את הסעיף הזה בביטוחי דירות /ו/או ביטוח תכולת דירה

צד ג, זהו כיסוי שניתן להוסיף בביטוחי דירות ו/או תכולה, כיסוי זה הוא אחד הכיסויים הכי חשובים שייש וחשוב להבין מה הוא נותן.

צד ג, ייתן לכם הגנה מפני תביעות במקרה ואדם נפצע בשטח המשותף של הדירה שלכם, בשטח הדירה שלכם ואפילו אם קרה נזק לשכן שלכם, שלא בכוונה. למשל, נניח ואתם גרים בבית משותף, ויש לכם קיר משותף עם השכן, וצינור שעובר בקיר המשותף או תחת הרצפה התפוצץ, וגרם לנזק מים גם אצל השכן שלרוב מלווה בנזקים נלווים כמו עובש, מרצפות שבורות וכדומה. כיסוי צד ג יכסה אתכם מפני נזק זה וגם ישמור לכם על שכנות טובה וגם לא תצטרכו לשלם את הכספים עבור הנזקים שנגרמו לשכנים שלכם. כמובן, יש נזקים חמורים בהרבה שעלולים לקרות ולכן חשוב שתדאגו שסעיף זה יהיה חלק מפוליסת ביטוח הדירה ו/או התכולה שאתם עושים.

הידעתם – בביטוחי דירה למשכתא, הבנק לא מחייב אתכם לעשות ביטוח צד ג, ולכן במקרים רבים שאנשים לוקחים משכנתא אין סעיף זה בפוליסה והם לא מודעים לכך, ובוחרים בסוף ביטוח זה מתוך מחשבה שהשיגו ביטוח במחיר מצויין וזול. כך שאין ספק שחשוב להשיג את המחיר הטוב ביותר עבור ביטוח הדירה שלכם, אבל שימו לב – שלא יעבדו עליכם, תדרשו שיהיה לכם את המחיר הטוב ביותר עם הכיסויים החשובים ביותר כמו צד ג.

מוזמנים לבדוק זאת מול סוכן הביטוח שלכם או חברת הביטוח בה אתם בוחרים לבטח את הדירה ו/או התכולה של ביתכם. בשני ביטוחים אלו ניתן להוסיף כיסוי זה ואף מומלץ.

הכותב הינו סוכן ביטוח אלמנטרי העוסק בתחום ביטוח דירות ורכבים ובעלים של תאגיד הביטוח עומרי קפלן, סוכנות לביטוח בע"מ – ביטוח און ליין.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן