סעיף ביטוח חבות מעבידים בפוליסות דירה ו/או ביטוח תכולת דירה

סעיף ביטוח חבות מעבידים בפוליסות דירה ו/או ביטוח תכולת דירה. למה צריך אותו ומה הוא אומר?

הידעת : בביטוחי דירה ניתן להוסיף כיסוי לחבות מעבידים. זהו ביטוח שנותן לכם כיסוי ביטוחי במידה ואיש מקצוע עובד אצלכם בשטח הבית, כמו גנן, עוזרת בית, צבעי וכדומה, ובמידה ויקרה נזק לאותו איש מקצוע ויקבע כבוד בית המשפט כי אתם נחשבים למעסיקים של אותו איש מקצוע יהיה לכם כיסוי ביטוחי של כל תשלום מעבר למה שאמור לשלם ביטוח לאומי (שימו לב, במקרים רבים אתם צריכים לשלם את הביטוח הלאומי על אותו איש מקצוע, דבר שצריך לבדוק מול עורך דין). כלומר, אם עובדת אצלכם עוזרת בית, ואפילו ואתם שילמתם עליה ביטוח לאומי, וקרה נזק של נכות, וזה גרם לה לאבד חלק נכבד מכושר עבודתה, ונניח והנזק הוא של 5 אלף שקלים בחודש של אובדן הכנסה, וביטוח לאומי משלם רק אלפיים שקלים, אתם תצטרכו לשאת בהפרש, ולכן חשוב שיהיה לכם ביטוח חבות מעבידים.

חושבים, שאתם לא נחשבים המעסיקים? תחשבו שוב, לבתי המשפט יש מבחנים מי נחשב לעובד שלנו ומי לא, וחשוב להדגיש שלמרות שאינכם משלמים משכורות לאיש מקצוע כזה או אחר אין זה אומר שאתם לא נחשבים למעסיקים שלו. כך שבפעם הבאה שאתם עושים ביטוח דירה תשקלו להוסיף ביטוח חבות מעבידים לפוליסת הביטוח, שימו לב, כיסוי זה הוא מאוד זול ולרוב מחירו נא בכמה עשרות שקלים בודדים לשנה שלמה. לדעתי שווה.

מוזמנים לבדוק זאת מול סוכן הביטוח שלכם או חברת הביטוח בה אתם בוחרים לבטח את הדירה ו/או התכולה של ביתיכם. בשני ביטוחים אלו ניתן להוסיף כיסוי זה ואף מומלץ.

הכותב הינו סוכן ביטוח אלמנטרי העוסק בתחום ביטוח דירות ורכבים ובעלים של תאגיד הביטוח עומרי קפלן, סוכנות לביטוח בע"מ – ביטוח און ליין.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן