ביטוח לעולה חדש

ביטוח בריאות הנו נושא יקר במיוחד כאשר סל הבריאות הממלכתי,ף אינו מכסה את רוב הצרכים הרפואיים שלהם נזקק כל אדם. התעניינות בביטוח זה, היא נושא של תושבים רבים בישראל, כאשר הם מעוניינים לכסות עצמם מכל מיני קטסטרופות רפואיות שעלולות לקרות להם והן אינן מכוסות בביטוח הממלכתי. בישראל עלו הרבה עולים חדשים בשנים האחרונות והם אינם יודעים מה מכסה להם הביטוח הממלכתי, או שהם מעוניינים לרכוש ביטוח לעולה חדש, כאשר הם ובני משפחתם מכוסים לחלוטין. יש כאלה שגם כאשר הם נרשמים לקופות החולים, הם ממשיכים להחזיק בביטוח הרפואי הפרטי ובכך הם שקטים יותר.

כדאי להתעניין לעומק בפוליסות השונות של ביטוח לעולה חדש, כך שהעולים החדשים יוכלו לבחון באיזה ביטוח עליהם לבחור שמצד אחד יכסה את הניתוחים, דעות מומחים, בדיקות מיוחדות, השתלות ועוד, אך מצד שני , יתאים לתקציב האישי שלהם.

רשת ביטחון נוספת בביטוח הבריאות גם לעולים החדשים

זו הכוונה, כאשר עולים חדשים מקבלים מידע לגבי מה שהביטוח הממלכתי מכסה  עבורם ועבור בני משפחתם, אך לא מכסה את  הקטסטרופות הרפואיות שעשויות חלילה להיגרם להם ולבני משפחתם.  יש לציין כי המחירים של ביטוח לעולה חדש שונים וכדאי מאוד לבצע השוואת מחירים בקרב כל חברות הביטוח, היות וענף זה, בשל הביקוש הרב בו, הפך להיות תחרותי וזה הזמן לנצל זאת לטובת מי שמעוניין לרכוש פוליסת ביטוח בריאות שתכסה את ההוצאות השונות אשר אינן נכללות בביטוח הרפואי הממלכתי.

הרחבות ביטוח רפואי לעולים חדשים

ישנם ביטוחים שונים הכלולים במסגרת פוליסת ביטוח בריאות, כגון ביטוח סיעודי, ביטוח תאונות אישיות וביטוח פנסיוני, כך שבבואכם לרכוש פוליסת ביטוח לעולה חדש כדאי לראות אילו הרחבות קיימות ומה יהיה התשלום החודשי עבור הביטוח. יש לבצע השוואת מחירים יסודית ולרכוש ביטוח בריאות שיתאים לצרכים וליכולות הכלכליות שלכם.

אם יש לכם המלצות מעולים חדשים שאתם מכירים שרכשו פוליסות ביטוח אטרקטיביות, בקשו מהם להראות לכם את הפוליסה וקראו מה היא מכסה ועל פי הכיסוי והתשלום תוכלו למצוא את הפוליסה שתהיה המושלמת ביותר לכם ולבני משפחתכם.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן