ביטוח נסיעה לחוץ לארץ

כאשר אנו רוכשים כרטיס טיסה לחו"ל, חברות האשראי, מציעות לנו לרכוש ביטוח נסיעות חינם. אנשי המכירות של חברות האשראי, מספרים לנו כי מדובר על פוליסה שהיא בסיסית וניתן יהיה לשדרג את הביטוח ולהשיג כיסויים נוספים בעלות של כמה דולרים ליום. מה שהם לא אומרים לנו שעלות זו, תהיה יקרה בהרבה יותר, מאשר רכישת פוליסת ביטוח נסיעה לחוץ לארץ מחברת ביטוח.

ניתן למצוא סוגים רבים למעשה, של פוליסות ביטוח נסיעות, כאשר כל כיסוי, עשוי להתאים לכל אופי נסיעה. אם לדוגמא, נסעתם לפגישת עסקים בחו"ל למשך זמן ארוך ומדובר על נסיעה רחוקה כגון ארה"ב, שי לקחת בחשבון גם את המטען ובמיוחד אם אנו נושאים אתנו ציוד חשוב שהוא אף יקר. הפיצוי הכספי משתנה בהתאם לציוד ובהתאם אל פוליסת ביטוח נסיעה לחוץ לארץ שרכשנו מאחת מחברות הביטוח.

השונות בין תכניות הביטוח על פי אופי הנסיעה

אתם לבטח יודעים, כי בכל פוליסת ביטוח, יש מחיר אחר, כך שככל שהסיכונים או הגיל גדלים, כך מחיר הפוליסה  יהיה גבוה יותר. למשל כאשר מדובר על טיול בעל אופי אתגרי, המחיר של ביטוח נסיעה לחוץ לארץ יהיה גבוה. גם אם למשל נשים בהיריון מעוניינות לבטח את עצמן כשהן טסות לחו"ל, חברות הביטוח יתמחרו את הפוליסה בהתאם לסיכונים וכן, הן תמכורנה את פוליסת הביטוח לנשים ההרות עד לשבוע ה-32 להריונן.

ההגנה שתספק חברת הביטוח תהיה: בדיקות רפואיות, הרחבה לאשפוז בחו"ל אם יהיו אי אילו שהם סיבוכים, פינוי {אם ברכב או אם פינוי אווירי} הרחבה נוספת עבור טיפול שלא ניתן יהיה לדחות עד החזרה לארץ, הוצאות כספיות בשל קיצור השהות לנסיעה לחו"ל בשל אירוע בריאותי הקשור להיריון וכדומה.

ביטוח תאונות אישיות לנוסעים לחו"ל

בנוסף לתכנית ביטוח נסיעה לחוץ לארץ, קימות תוכניות נוספות המקנות למבוטח הגנה כספית במקרה של תאונה, פיצוי כספי חד פעמי למקרה חלילה  של מוות מתאונה, כיסוי חד פעמי במראה של נכות לצמיתות, הוצאות לטיפולי שיניים במרי  חירום ועוד. יש לבחור את הפוליסה המתאימה שתכסה אתכם כמה שיותר וכך תיסעו לחו"ל בראש הרבה יותר שקט.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן