ביטוח בריאות – האם אתם מכוסים?

ישנה חוסר יציבות ברפואה הציבורית בישראל, ישנם קיצוצים בתקציבים, בתי חולים מלאים עד אפס מקום, תורות נדחים לזמן רב ועוד. גם התרופות השונות, לא כולן נכללות בסל התרופות. יש לספק שירותי בריאות שיתאימו למטופלים הרבים. נעשות לאחרונה רפורמות רבות לגבי ביטוח בריאות דווקא  הפרטי ולא הממלכתי ולכן, מבוטחים רבים של קופות החולים, רוכשים פוליסת ביטוחי בריאות כאשר כל פוליסה מתאימה לכל רוכש, על פי נתוניו, צרכיו ומצבו הבריאותי

כדאי, כי תמיד יהיה לכם על מי לסמוך, כמו למשל חברת ביטוח מוכרת שיש עליה חוות דעת חיוביות של לקוחותיה בפורומים הקשורים לנושא ברשת או על פי המלצות של מכרים או חברים שסיפרו לכם על ביטוח בריאות שרכשו מחברה זו או אחרת והם מרוצים, יש צענה הולם והחברה אכן מקיימת את כל מה שהובטח להם בפוליסה.

בדקו אם בחברת הביטוח המציעה לכם ביטוח בריאות ישנם טיפולים מצילי חיים

זה אחד מהדברים החשובים שחברת הביטוח חייבת להציע למבוטחיה. טיפולים מצילי חיים כגון השתלות, ניתוחים דחופים, העברה לבתי חולים בחו"ל, את כל זה יש לבדוק, כאשר אתם רוכשים פוליסה של ביטוח בריאות. בררו לגבי אובדן כושר עבודה במקרה של מחלה או פציעה לילה, אם בני המשפחה שלכם יוכלו להיות מבוטחים ומה כוללת חבילת הביטוח הבריאותי, למבוגרים, לילדים ואם קיימות מוגבלויות שהן.

ניתן לבקש הרחבה של ביטוח בריאות בתוספת של כמה שקלים בתשלום החודשי של הפוליסה. כדאי לקרוא מה הביטוח כולל, קראו את האותיות הקטנות היטב ואם אינכם מבינים את התוכן היטב, תנו למישהו שיוכל להסביר ומבין היטב בתחום זה.

הישראלים הבינו שהם חייבים לרכוש ביטוח בריאותי נוסף

אין מה לחשוש שאם רכשתם פוליסת ביטוח שתגן טוב יותר עליכם שמדובר על כפל ביטוח, היות מה שמעניק הביטוח ממלכתי הוא שונה בתכלית ממה שמעניקה פוליסת ביטוח בריאותי לכם ולבני המשפחה. הישראלים כבר הבינו זאת לאור מקרים שונים כגון עומס בבתי החולים, המתנה ארוכה לבדיקות חשובות כגון את אר אי, התייעצות מומחה אשר אורכת זמן רב מדי , אי כיסוי השתלות, תרופות שאינן נמצאות בסל התרופות ועוד.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן