ביטוח דירה- פרטים שיש לדעת

אנשים מעוניינים להרגיש רגועים בכל הנוגע  לבית בו הם גרים ולכן, מומלץ לבטח את הדבר היקר ביותר שיש לאדם- ביתו.  ביטוח יכול להיות  כזה שהוא רק על המבנה, או ביטוח משולב של מבנה יחד עם תכולת הנכס. מדובר גם על ביטוח מפני נזקי טבע, כך שאם חלילה תיגרם רעידת אדמה, סופות או שיטפונות הביטוח יכסה. יש לברר מה הן האפשרויות של ביטוח דירה, לפני שתחליטו איזה סוג של פוליס לבחור וכן, תוכלו להשוות בין כמה חברת ביטוח לגבי הסכום החודשי שעליכם לשלם.

הרשימה לגבי נסיבת פגיעה חלילה של נכס הינה ארוכה. זה עשוי להיות נזק  פיסי, שריפה, שיטפון, אסון טבע וכן הלאה.  יש לציין, כי ביטוח דירה עשוי להתייחס גם לנזקים שנגרמים לפריטים הנמצאים מחוץ לבית אבל יש לדעת כי מדובר על נזק בשטח של המדינה.

מהו ביטוח כל הסיכונים ומה הוא כולל?

פוליסות ביטוח דירה שנוגעות לביטוח רכוש, מקנות לנו כיסוי עבור סיכונים שמוגדרים מראש ונקראים בשפה המקצועית " הסיכונים המבוטחים".  סיכונים אלה יכולים להיות נזילות, נזקי אש, רעידות אדמה\, סופה ועוד. חברות הביטוח, משווקות את ביטוח כל הסיכונים בניגוד לפוליסת הביטוח הרגילה. יש לציין כי פוליסה זו, אינה מגדירה את כל הסיכונים המבוטחים, כי אם רק את מקרה הביטוח. חשוב לדעת,  כי בניגוד לשמו של הביטוח, ביטוח כל הסיכונים הוא רחב, אך אינו מוחלט. ישנם מקרים אשר בהם חברות הביטוח תתנערנה מאחריות כגון: חלודה, השחתה או בלאי הדרגתי כאשר אלה נחשבים לנזק כתוצאה מרשלנותו של בעל הנכס. במקרים אלה, הביטוח יתבטל.

ביטוח דירה הכולל גם תכולה, מה כדאי לנו לדעת?

מיותר לציין, כי ביטוח דירה הכולל גם תכולה,  יחול  רק על הפריטים הנמצאים ברשימה שתועבר לחברת הביטוח ורק לאחר שהיא אושרה. חברת הביטוח שולחת כמובן שמאי מטעמה אשר יבצע הערכה כספית של כל פריט הנמצא בנכס. על פי רשימה זו, ייקבע הפיצוי. יש לבצע החלטה נבונה לגבי סוג הפוליסה ומה היא כוללת ולקרוא את האותיות הקטנות, היות וקיימות פוליסות שמשתלמות יותר, אך כאלה שמשתלמות פחות ולכן, כדאי כי תיכנסו לעובי הקורה  בטרם תחתמו על פוליסת ביטוח הנכס שלכם.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן