סוכן ביטוח לעסקים

כאשר בעל עסק החליט, לרכוש ביטוח עסקי, ברגע שיקבל לידיו את פוליסת הביטוח, הוא לא ידע כיצד לקרוא או להבין את מה שהפוליסה מכילה. זו הסיבה, כי סוכן ביטוח, יערוך סדר ויקדיש זמן והסברים למבוטחיו אנשי העסקים שמעוניינים להבין היטב, במה הביטוח מכסה אותם. האמת היא שהאדם הממוצע, סומך על סוכן ביטוח לעסקים אשר הוא מכיר אותו ויודע כי הוא ידאג לעדכן או ליידע אותו על כל מיני פרטים חשובים שעליו לדעת. הרבה מבעלי המשרדים, חשופים למגוון סיכונים, אם באובדן של מידע  או ציוד, בשל שריפה, או גניבה, אם פגיעה בציוד אלקטרוני יקר וכלה בתביעות צד ג', הכוללות פגיעה בעובדים.

התאמת הפוליסה למהות בית העסק

כל סוכן ביטוח לעסקים, יתאים את הפוליסה למהות בית העסק, כך שהעסק או החברה, יהיו מכוסים מתרחישים אפשריים, המתאימים למהותו. ישנן תביעות גם של רשלנות מקצועית בקרב בתי עסק שונים כגון משרדים של בעלי מקצועות חופשיים או קליניקות פרטיות. למשל בית עסק שמחזיק במלאי של סחורה מסוימת, פוליסה של בית עסק מסוג תהיה שונה מפוליסת ביטוח עסקי כגון משרד. יש לבטח את העסק בפוליסה שתשלומה לא יהיה גבוה מדי ,

אם מדובר למשל בעסק קטן, סוכן ביטוח לעסקים יתאים את הפוליסה בהתאם לצרכי בית העסק ולא יבצע הרחבות שונות שתהיינה מיותרות ויגרום לבעל העסק לשלם יותר. זו הסיבה שכדאי לערוך סדר בביטוחים, על מנת להבין את מהותם וחשיבותם והצורך בהם.

ביטוח לבעלי מקצועות חופשיים ,אשר מנהלים עסק מהבית

ישנם בעלי מקצועות חופשיים כגון עורכי דין, אדריכלים או רואי חשבון, אשר מנהלים את העסק מביתם, כאשר הם מחזיקים במשרד. יש  במקרה זה, לבצע ביטוח חלקי רק עבור המשרד המשרת את בעלי המקצוע החופשיים. אם בעל המקצוע המחזיק משרד בביתו, אינו מבטח את משרדו לחוד, לא רק שהוא אינו מבוטח, כי אם במידה והוא רכש פוליסת ביטוח לביתו, הפעילות המשרדית בו, עשויה לבטל את פוליסת הנכס. זו הסיבה כי חובה לעדכן את סוכן ביטוח לעסקים . יש לציין, כי ברוב חברות הביטוח, הכיסוי הינו עד לסכום של 20,000 ₪ לתכולת המשרד הנמצא בבית המגורים.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן