ביטוח תאונות אישיות

אנו שומעים מדי יום, על תאונות דרכים, תאונות בעבודה, תקרית אלימות,פגיעה מחומרים כימיים וכדומה. היום, כדאי לבטח את עצמנו עם ביטוח תאונות אישיות, מה שיגרום לנו וליקירנו שקט נפשי. יש לברר מה ביטוח זה מקנה, היות ולכל חברת ביטוח, קיים כיסוי שונה. יש לקחת בחשבון מהם הכיסויים השונים ומה כל כיסוי כולל. יש לדעת, כי ביטוח זה, אינו מכסה למשל שימוש בסמים, התאבדות, שימוש בתרופות ללא מרשם שגרמו נזק למבוטח, התפרעות מכוונת שכתוצאה ממנה נפגע המבוטח ועוד.

כל סוג של ביטוח תאונות אישיות, נעשה על פי גיל המבוטח, מצבו  הבריאותי מידת הסיכון בעבודה שבה הוא עובד ועוד. אם אתם מנסים להשוות את הכיסויים השונים של ביטוח ספציפי זה, יש להבין כי לכל מובטח מותאמת חבילת ביטוח על פי התנאים השונים , אשר על פיהם תחליט חברת הביטוח.

למי מומלץ במיוחד לבצע ביטוח לתאונות אישיות?

ישנם אנשים שעובדים במקצועות שעשויים לגרום להם לתאונות ורצוי כי הם יהיו מבוטחים באמצעות ביטוח תאונות אישיות, כמו מדריכי טיסה, מדריכי צלילה ועוד. בעלי החברות אשר מעסיקים מדריכים או אנשים שעובדים בעבודה שעשויה להיות בעלת סיכון גבוה לעובדיה, יבטחו את עובדיהם, באמצעות ביטוח תאונות אישיות קיבוצי. גם עבור תלמידים קיים ביטוח זה, כאשר הביטוח מכסה אותם בשטח בית הספר ובמהלך של פעילויות שונות כגון ימי ספורט, טיולים שנתיים ועוד. אם התלמיד נחשב כקטין, ההורים יהיו אלה שיתבעו את דמי הפוליסה. במידה והתלמיד עבר את גיל 18, הוא זה שיהיה רשאי לתבוע את דמי הפוליסה.

ביטוח שמציל חיים

אם תחשבו לרגע, ביטוח תאונות אישיות, למעשה עושה את מה שהביטוח הלאומי עושה עבורכם. ההבדל הוא מהותי, היות וזוהי תוספת מבורכת וכמובן שהסכום של הביטוח הלאומי שיתקבל, הבירוקרטיה וכדומה תגרום כי תקבלו את כספי הביטוח הלאומי מאוחר יחסית ואיחור באמצעות ביטוח באמצעות חברת הביטוח, תגרום לכם למימוש הפוליסה ועוד, תוכלו לקבל במקביל גם את דמי הביטוח הלאומי וגם את הכסף שיגיע לכם מחברת הביטוח. זוהי דרך מצוינת להבטיח לעצמכם את ההכנסה, במקרה של אובדן כושר עבודה כתוצאה מתאונה.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן