ביטוחי בריאות לתושב חוזר

אזרח ישראלי ששוהה בחו"ל למעלה משנתיים ומעלה, והחליט לחזור לארץ,נחשב כתושב חוזר. תיקון לסעיף 58 לחוק ביטוח בריאות ממלכתי, קובע כי ישראלי השוהה בחו"ל שנתיים ומעלה ומוכר כתושב ישראלי, אך אינו שים ביטוח לאומי למעלה מ-12 חודשים, יהיה חייב בתקופת המתנה הכוללת, חודש בכל שנת היעדרות מישראל, על מנת שיוכל לקבל שירותים רפואיים כאשר יחזור לישראל. לרוב, על התושב החוזר לעבור תקופת המתנה בת 6 חודשים עד לקבלת שירותים רפואיים ממלכתיים. אבל מה יהיה אם הוא חלילה יחלה? או יצטרך לעבור ניתוח? או שנפצע? לשם כך, קיימים ביטוחי בריאות לתושב חוזר אשר מכסים אשפוז, בדיקות, ניתוחים עוד.

אפשרות להמשך ביטוח פרטי לתושבים חוזרים גם לאחר תקופת ההמתנה

רבים מהתושבים החוזרים, אשר רכשו ביטוחי בריאות לתושב חוזר, החליטו כי גם לאחר שהסתיימה תקופת ההמתנה, הם ממשיכים בביטוח, וזאת בשל ההטבות והיבוסיים הרבים שקיימים בפוליסת ביטוח זו מה שהביטוח הבריאות הממלכתי, אינו מכסה עבורם. כאשר המדינה, שוללת קבלת שירותים רפואיים בסיסיים כגון: פינוי באמבולנס, הוצאות על חדר אשפוז או חדר מיון, ביקור אצל רופאים מומחים לאבחונים שונים, עזרה ראשונה ועוד. בביטוחי הבריאות שמיועדים לתושבים חוזרים, ניתן יהיה לקבל את השירותים הללו ואף מעבר לכך. קטין שחוזר לארץ, או אזרח עולה, אינם מחויבים בתקופת המתנה כבר בביקורם הראשון במשרד הקליטה, הם יהיו רשאים להגיש בקשה לביטוח הלאומי שיכירו בהם כתושבים מן המניין ולהירשם בקופת החולים שבה הם יהיו מעוניינים להירשם אליה.

מדובר על ביטוח רפואי פרטי שהוא זה שיכסה על תושב חוזר,  כך שיהיה לו ולבני משפחתו שקט נפשי. ביטוחי בריאות לתושב חוזר למעשה,חוסכת ממנו תשלומים של הון עתק באשפוז או ניתוחים למיניהם כאשר הביטוח הממלכתי עדיין לא אישר את הכיסוי עד לתקופת תום ההמתנה. יש לציין, כי שנת היעדרות מישראל, נחשבת שנה כאשר ישראלים ששהו לפחות 182 יום מחוץ לגבולות ישראל.

ביטוח חיוני שיש לרכוש עוד לפני הגעתכם לארץ

אנו מכירים את הפתגם:"לעולם אין לדעת מה יוליד יום.." כך בדיוק לגבי אנשים המגיעים לישראל לאחר שהות ארוכה בחו"ל והם נחשבים כתושבים חוזרים מתוקף אזרחותם הישראלית. בכדי שלא תהיינה הפתעות לא נעימות, יש לרכוש ביטוחי בריאות לתושב חוזר , עוד לפני הגעתו לארץ, מה שמבטיח כי התושב הישראלי החוזר, יהיה מכוסה, כבר מהרגע שדרך על אדמת ישראל.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן