סוכן ביטוח במרכז

אנו חשופים לכל מיני סוגים של ביטוחים, אם ביטוח רכב, ביטוח חיים, ביטוח מבנה, ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוח אחריות מקצועית ועוד. ישנן סוכנויות ביטוח גדולות, כאשר סוכן ביטוח מורשה עובד מולן והוא דואג לאינטרסים של לקוחותיו. יש לציין, כי סוכן ביטוח חייב להיות בעל רישיון של חוק הפיקוח על השירותים הפיננסיים התשמ"א-1981. סוכן ביטוח במרכז, או בכל אזור אחר בארץ, חייב לעמוד במבחנים על מנת לקבל רישיון זה. ישנם סוגי ביטוח, כגון ביטוח כללי וביטוח אלמנטארי הכוללים ביטוחי בית, דירה , עסק, בריאות, סיעודי, ביטוח ימי, פנסיוני ועוד. לאחר מכירת הפוליסה, נדרש סוכן הביטוח, להעניק שירות למבוטח לאורך כל חיי הפוליסה.

על פי חוק, סוכן ביטוח במרכז ובשאר הערים בארץ, נדרש על פי חוק, לסייע ללקוחותיו לאחר שקרה מקרה ביטוח. על הסוכן להחתים את לקוחותיו על  טפסים מול החברה וזאת, עד לסיום התביעה בדרך של קבלת התביעה או דחייתה באמצעות חברת הביטוח. יש לציין, כי 50% מתביעות הביטוח, נדחות על הסף, חוץ מביטוחי רכב שבמקרים אלה, האחוזים גבוהים יותר. יש לדעת, כי לסוכן הביטוח יש מילה בחברת הביטוח ולכן בחירת סוכן הביטוח הינו קריטי בקרב המבוטחים.

סוגי סוכני הביטוח ודרך עבודתם

ישנם סוכני ביטוח הפועלים כעצמאים, כאלה שיש משרד בבעלותם או תחת בית סוכנים כגון סוכנות ביטוח גדולה, כסוכן שכיר. ישנם סוכני ביטוח העובדים בסוכנויות הסדר, כאשר אלה הן סוכנויות  השייכות לחברת הביטוח ושם, האובייקטיביות תהיה מן הנמוכות ביותר . למשל, אם יש לכם סוכן ביטוח במרכז, המציע לכם כמה מוצרים מכמה חברות ביטוח, סוכנות ההסדר, תציע לכם את המוצר של חברת הביטוח אשר אליה היא שייכת.

כיצד לבחור סוכן ביטוח אמין ומקצועי?

על פי הנתונים, בישראל קיימים כ-12,000 סוכני ביטוח. על מנת לבחור סוכן ביטוח במרכז, או בעיר אחרת בה אתם גרים, יש לבקש את הרישיון שלו תחילה, ולשאול על הוותק שלו, לפני שאתם מתחילים לשמוע את מה שיש לו להציע. אם הגעתם למשרדו, בקיר המשרד, תוכלו לראות את הרישיון של סוכן הביטוח וכן, את רשימת הסוכנים המורשים על פי תחומי הרישוי של סוכני הביטוח, ניתן למצוא ברשת. גם המלצות של קולגות, חברים או מכרים בדבר האמינות, השירות והיחס של סוכני הביטוח, עשויים להוות עבורכם אינדיקציה טובה לבחירה נכונה.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן