ריביות המשכנתא בשנת 2015 הזדמנות שאולי לא תחזור

ריביות המשכנתא בתקופה האחרונה הגיעו לשפל חסר תקדים ובייחוד במסלול הקבוע לא צמוד למדד המחירים לצרכן, האמת שאפילו אותי זה ממש מפתיע, מכיוון שאני מתקשה להבין את הערכות של האינפלציה שחוזים לתקופות ארוכות כגון – תקופות של עשרים שנה ויילך שלאחרונה נתקלתי בריביות שנעות בין 2.75% לריביות של 3.5% ללקוחות שונים שלוקחים משכנתאות באחוזים שונים ובמצב פיננסי שונה.

אני חייב להודות שריבית זו היא ריבית מעולה וההשוואה שלי היא תמיד לאלטרנטיבה שהאדם הממוצע יכול לעשות עם הכסף לתקופה זהה בהשקעה אחרת. האמת שהפעם אני החלטתי כן לנקוט עמדה ואישית אני מאמין שזו הזדמנות עצומה שכנראה לא תחזור, אך אם זאת יש לומר זאת בזהירות כי משפט זה נאמר על ידי רבים כבר משנת 2008 אז החלה המהפכה בשוק המשכנתאות והריביות החלו לצלול מטה.

חשוב להדגיש, כי למשקיעים ריבית זו היא מצויינת וגם מסלול זה, מכיוון שזה מייצר להם וודאות מוחלטת לגבי גובה החזר ההלוואה ולגבי גובה % הריבית כולל סכום הריבית הכולל שהם ישלמו לאורך התקופה וזה פנטסטי בהתחשב בהשקעה בטווח ארוך. יתרון נוסף, הינו האפשרות של לגרור משכנתא מסוג זה לנכס אחר בעתיד, כי גם שריבית זו הייתה לעשר שנים, עדין היא הייתה מאוד אטרקטיבית, בעוד שמניסיוני ובשיחות סגורות עם יועצי השקעות שונים
(אינני יועץ השקעות) מסתבר שגם ברמות סיכון מאוד נמוכות ניתן להגיע לתשואה עודפת על כספכם, מה שאומר שייש כאן הזדמנות ענקית למי שמגדיר עצמו כמשקיע, אם זאת חשוב לקחת את הדברים בערבון מוגבל ושכל אחד ייבדוק לפני קבלת החלטותיו, מה הוא יכול לקבל על כספו בהשקעה אלטרנטיבית על ידי התייעצות עם יועץ ההשקעות שלו.

לסיכום : אני מציע לבדוק את ההזדמנות הזו ובייחוד למשקיעים ולפני שאתם שופכים כסף בשביל להקטין את גובה המשכנתא תבדקו מה אתם יכולים לעשות עם אותו הכסף בהשקעה אלטרנטיבית.

הכותב רושם את דעתו בלבד ואין הכתוב מחליף ייעוץ מקצועי, על ידי יעוץ כלכלי או יועץ משכנתא מקצועי. 

למידע נוסף או התייעצות ראשונית ללא כל התחייבות אתם מוזמנים ליצור קשר איתנו בטלפון 03-5298779 

כל מי שלוקח היצע מהכתוב עושה זאת על דעת עצמו ולא יבוא בטענות או מענות לכותב או לעורך הפוסט ולוקח את מלוא האחריות על עצמו – ט.ל.ח.

גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן