למה הריבית במשכנתא זה לא הפרמטר החשוב ביותר לפני לקיחת המשכנתא

כל לקוח שלוקח את המשכנתא הראשונה בחייו ובמקרים רבים גם השנייה רואה בריבית בתור המרכיב החשוב ביותר בעסקה, האם זה נכון? האם זה אכן הפרמטר הכי חשוב? או לחילופין יש מספר פרמטרים נוספים חשובים יותר שצריכים להשפיע על ההחלטה לפני לקיחת הלוואת המשכנתא?.

כשאלינו מגיע לקוח לייעוץ משכנתא, הוא עובר מספר שלבים מניתוח ההתנהלות הפיננסית שלו ועד לקבלת תמהיל מותאם אישית לצרכיו ורק בשלב הסופי יוצאים עם העסקה למכרז ריביות שזה החלק הכי זניח בתהליך לקיחת המשכנתא למרות שלרבים זה נראה כפרמטר החשוב ביותר.

אישית אני ממליץ לכל אדם לפני לקיחת המשכנתא, להתחיל בניתוח ההתנהלות הפיננסית היומיומית שלו, לבנות תוכנית עסקית שתתאים לצרכיו האישיים או לצרכים המשפחתיים, משם להתקדם לבניית תמהיל משכנתא שיהיה מנוהל נכון ויכיל בתוכו ניהול סיכונים ורק לאחר מכן לצאת עם העסקה למכרז ריביות שבסופן יש לדאוג לא לשכוח לעשות אופטימיזציה לתמהיל המשכנתא. התוכן המופיע במאמר זה ולרבות כל מידע, הערכה, המלצה ופרשנות הם עפ"י שיקול דעתו הבלעדי של הכותב ואין הכותב אחראי לטעויות מכל סוג שהוא או לנזקים שיגרמו למסתמך על מידע מאמר זה בלבד.

הכותב רושם את דעתו בלבד ואין הכתוב מחליף ייעוץ מקצועי, על ידי יעוץ כלכלי או יועץ משכנתא מקצועי. 

למידע נוסף או התייעצות ראשונית ללא כל התחייבות אתם מוזמנים ליצור קשר איתנו בטלפון 03-5298779 

כל מי שלוקח היצע מהכתוב עושה זאת על דעת עצמו ולא יבוא בטענות או מענות לכותב או לעורך הפוסט ולוקח את מלוא האחריות על עצמו – ט.ל.ח.

גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן