לאיזה החזר חודשי במשכנתא יש להיערך

רוב הלקוחות שמתכוונים לקחת משכנתא מנסים לקחת החזר חודשי שנמוך בהרבה מההחזר שרצוי להם. אישית אני לא בעד החיים הטובים ומאוד בעד שמשפחה תחייה ברווחה ולא תהיה בלחץ אך, המציאות בעולם המשכנתאות יותר מורכבת ולכן יש להיזהר מהחזרים חודשיים נמוכים מהסיבות הבאות :

1. קנסות הפרעון המוקדם – אלו קנסות שמחושבות על פי הפרשי ריביות והקנסות יכולים להגיע לסכומים לא מבוטלים של עשרות אלפי שקלים ואף למאות אלפים במקרים מסויימים.

2. החלק היחסי של סכום הריבית בהחזר החודשי – כל החזר חודשי מורכב גם מסכום קרן וגם מסכום ריבית מלבד מסלולים של   תשלום ריבית בלבד, הבעיה שאם משפחה בוחרת בתשלום נמוך של החזר חודשי, זה יוצר מצב שהחלק היחסי של הריבית בהחזר החודשי מאוד גדול ולכן מלבד שאנו נשלם הרבה כסף לבנק על ההלוואה שלנו, יהיה לנו גם קשה לסיים את המשכנתא.
שתי הסיבות שציינתי, גורמות ללקוחות להיכנס לתוך מחויבות שמאוד קשה לצאת ממנה והמחיר על כך שלוקח להם גם הרבה שנים וגם משלמים סכומים עצומים בשביל לסיים את המשכנתא שהם נוטלים על עצמם, המלצה שלי היא לעשות בדיקה מקיפה של הצרכים הפיננסים של המשפחה ולבנות מיני תוכנית עסקית בשביל לראות איך אתם הולכים להתמודד עם החוב של המשכנתא כי משכנתא אפשר לדמות זאת לריצה למרחקים ארוכים.

הכותב רושם את דעתו בלבד ואין הכתוב מחליף ייעוץ מקצועי, על ידי יעוץ כלכלי או יועץ משכנתא מקצועי. 

למידע נוסף או התייעצות ראשונית ללא כל התחייבות אתם מוזמנים ליצור קשר איתנו בטלפון 03-5298779 

כל מי שלוקח היצע מהכתוב עושה זאת על דעת עצמו ולא יבוא בטענות או מענות לכותב או לעורך הפוסט ולוקח את מלוא האחריות על עצמו – ט.ל.ח.

גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן