חטא הגאווה – למה עדיף לוותר עליו ולקחת יועץ משכנתאות

לקוחות רבים חוטאים בזמן שהם באים לחתום על המשכנתא, הם בטוחים כי הבנק הוא לצידם וליועץ המשכנתא לא יהיה ערך מוסף כי הם יקבלו את אותם התנאים ויגיעו בסופו של יום לתוצאה זהה לזו של יועץ המשכנתאות.

חשוב לזכור שכמו בכל מקצוע, אדם שעוסק בתחום מסויים מכיר כל פרט וכל דבר בתחומו וזה נכון גם ליועצי המשכנתאות שעוסקים בתחומם עשרים וארבע שעות ביממה וגם אם נעיר אותם באמצע הלילה ונשאל שאלה הם יענו עלייה בלי לחשוב פעמיים.

הייתרונות בחיסכון ביועץ משכנתא הוא סכום כספי מינימלי לעומת התוצאה שיועץ המשכנתאות יכול להביא לנו בטווח הארוך וגם בטווח הקצר, אם בריביות במרבית המקרים שהיועץ מכיר את השוק מצויין ויודע מה נותנים ללקוחות דומים לכם וזה נכון מבחינת ניהול הסיכונים והמיזעור של הפוטנציאל לקנסות פירעון מוקדם עתידיים.

ייתרון נוסף שייש בלקיחת יועץ משכנתאות , שאתם יכולים לקבל במרבית החברות בית פיננסי לבעיות עתידיות כגון : שאלות לפירעון מוקדם של חלק מסכום המשכנתא, קיצור שנים במסלול כזה או אחר ושאלות נוספות שעולות עם השנים לאורך חיי המשכנתא ששוות הרבה מאוד כסף עם יועץ שמכיר את התיק שלכם ועוקב אחריכם לאורך שנים רבות.

הכותב רושם את דעתו בלבד ואין הכתוב מחליף ייעוץ מקצועי, על ידי יעוץ כלכלי או יועץ משכנתא מקצועי. 

למידע נוסף או התייעצות ראשונית ללא כל התחייבות אתם מוזמנים ליצור קשר איתנו בטלפון 03-5298779 

כל מי שלוקח היצע מהכתוב עושה זאת על דעת עצמו ולא יבוא בטענות או מענות לכותב או לעורך הפוסט ולוקח את מלוא האחריות על עצמו – ט.ל.ח.

גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן