הפחד מלקיחת משכנתא

אחת החוויות שעוברות על כל זוג צעיר היא הפחד מלקיחת המשכתנא בפעם הראשונה.
משכנתא היא הלוואה גדולה עם התחייבות גדולה ובדרך כלל ארוכת טווח, רובנו מאוד מפחדים ברגעים שלפני החתימה וזה טבעי ועובר על כל האנשים שאני מכיר והכרתי בתור יועץ משכנתאות.

המשכנתא יכולה להיות ברכה מאוד גדולה עבור רוכשי דירות, אך יכולה גם להיות קללה שתהיה עבורם אבן ריחיים שתשב על צווארם ואני אסביר, במידה וניקח משכנתא על נכס שאנחנו מעוניינים לרכוש למגורים או להשקעה ולא ננהל את המשכנתא נכון, היא תמיד תהווה בפנינו אבן ריחיים כבדה שבמקרים מסויימים יכולה גם לגרום לנו להפסיד הרבה כסף ואף לקרוס תחת העול שלה. מצד שני, במידה וננהל אותה לאורך השנים ונעקוב אחריה נגלה, שלמשכנתא יש הרבה גמישות ואפשר גם לשנות אותה ואף לשפר אותה במקרים רבים כך שנוכל להתמודד איתה והיא לא תהווה עבורינו אבן ריחיים כל כך כבדה ואף להפך, תוכל לתת לנו את האפשרות להגיע ליעדים שעד כה היו רק חלום עבורנו ויכולים להפוך לאורך השנים למציאות וכל זאת בזכות המשכנתא שלקחנו עבור נכס שאנחנו רוכשים.

ולסיום : חשוב שתזכרו שבזכות המשכנתא אנחנו יכולים להגיע להישגים שלא היינו יכולים בלעדיה, כגון : בית, נכס להשקעה ולהגדיל את איכות החיים שלנו וכל זאת בזכותה.למידע נוסף או התייעצות ראשונית ללא כל התחייבות אתם מוזמנים ליצור קשר איתנו בטלפון 03-5298779 
הכותב הינו עמרי קפלן הבעלים של חברת משכנת און ליין – אחת החברות המובילות בשוק המשכנתאות בתחום ייעוץ המשכנתאות וקורסים לייעוץ משכנתאות. 

הכותב רושם את דעתו בלבד ואין הכתוב מחליף ייעוץ מקצועי, על ידי יעוץ כלכלי או יועץ משכנתא מקצועי. 

למידע נוסף או התייעצות ראשונית ללא כל התחייבות אתם מוזמנים ליצור קשר איתנו בטלפון 03-5298779 

כל מי שלוקח היצע מהכתוב עושה זאת על דעת עצמו ולא יבוא בטענות או מענות לכותב או לעורך הפוסט ולוקח את מלוא האחריות על עצמו – ט.ל.ח.

גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן