ביטוח נסיעות לחוץ לארץ

כל אזרח בישראל, מחזיק בביטוח בריאות ממלכתי שניתן לו באמצעות קופות החולים השונות. ביטוחים אלו הינם תקפים כאשר המבוטח גר בארץ. ברגע שאדם עולה על מטוס, אם לטיול או נסיעה ממושכת יותר, הוא יהיה חייב למצוא פוליסה של ביטוח בריאותי שתכסה אותו בזמן שהותו בארצות שנמצאות מחוץ לישראל. הכוונה היא אל פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. כדאי כי באמצעות רכישת ביטוח בחו"ל שיגן עליכם מהוצאות גדולות, תחסכו כסף רב והכי חשוב, שתהיו שקטים כי חלילה על כל מקרה שלא יהיה- אתם מכוסים.

הסיוע של ביטוח נסיעות לחוץ לארץ הינו מקיף. ראשית, הוא מעניק פיצוי כספי במצבים שונים כגון: מחלה, תאונה, תאונות אישיות, בדיקות, תרופות ועוד. הביטוח יעניק כיסוי עד לסכון מקסימאלי שנוטה להיות גבוה כמו בין מיליון לשני מיליון דולר, כאשר גובה הפיצוי יהיה תלוי במקרה עצמו.

 הכינו ושמרו את הקבלות הנדרשות לקבלת הפיצוי מהביטוח

חשוב לאסוף את הקבלות אשר מתעדים כל טיפול שנעשה בחו"ל , רכישת תרופות, בדיקות ועוד. מסמכים אלה חשובים ביותר ,מה שיגדיל את הסיכויים לאישור התביעה  וקבלת הסכומים מחברת הביטוח ,אשר אצלה רכשתם ביטוח נסיעות לחו"ל.  לא כדאי לאמץ את גישת:"אצלנו זה לא יקרה", היות וכל זה נכון עד לרגע שחלילה קורה משהו. אל תסכנו את ביטחונכם האישי. באמצעות סכום סביר, תוכלו להבטיח את עצמכם מתרחישים נוספים כגון: אובדן, גניבה או נזק לרכושכם.

סוגים שונים של ביטוח לנוסעים לחו"ל

כמו בכל דבר, ישנם סוגים שונים של ביטוח נסיעות לחו"ל, ולכן חשוב לקרוא היטב את הפוליסה ולהיכנס גם "לאותיות הקטנות" בפוליסה עצמה. תוכלו לקבל שירות מציל חיים. יש לשם לב, כי ביטוח לנוסעים לחוץ לארץ, אינו כולל איתור, חיפוש וחילוץ. כיסוי זה, מומלץ לרכוש בנפרד ובנוסף לביטוח הקיים לנסיעה לחו"ל.  יש לדעת, כי ביטוח זה, אינו מיועד דווקא לנסיעות ארוכות לחו"ל. יש לוודא כי הביטוח שתרכשו יהיה מקיף ככל הניתן ויכסה לכם על גניבות ואבידות של פריטים יקרי ערך. מומלץ לבדוק כי ההשתתפות העצמית שלכם תהיה נמוכה ככל האפשר.

עומרי קפלן, מספר רשיון: 017869553

יגאל אלון 120 תל אביב , קומה 3

שמעת, וראית

מוזמן להשאיר פרטים ונבדוק איך ניתן להשיג לך את העסקה הכי טובה או בטלפון: 073-3856507

מאמרים
גלילה לראש העמוד

התקשרו
050-6382991
או השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן